Jdi na obsah Jdi na menu
 


19. setkání účastníků projektu

20. 1. 2008

V pořadí již devatenácté setkání nám připadlo na nejteplejší lednovou sobotu, přesněji na 19. leden.

ObrazekVlastní setkání jsme rozdělili na dvě části. V první jsme společně navštívili výstavu "122 dní v Afghánistánu" ve Strahovském klášteru. A druhá část byla vlastní schůze. Výstava byla celkem zajímavá, snad by mohlo být k vidění více fotografií a i případný popis či katalog by jistě našel užitku. Nicméně je to určitě přínosný počin v málo prošlapané cestě prezentace novodobých misí.

Na schůzi v restauraci "U Bronců" celkově dorazilo 8 členů spolku, přesněji Diana, Vladimír, Pepa, Martin, Petr, Standa, Honzin a Aleš.

Úvod jsme ponechali ekonomické části, kde předseda vybral členské příspěvky. Padl návrh stanovit nějaký termín do kdy by se v každém roce příspěvky měly zaplatit, ale většina se shodla, že termín není třeba, nicméně je vhodné zaplatit co nejdříve, aby se daly splnit všechny plány co máme s našimi dosud velmi omezenými financemi.

Ihned poté předseda předal jeden z posledních pamětních listů z Pardubického semináře Pepovi za podíl na mapování VPM.

A následovali jednotlivé body programu.

ObrazekPrvním bylo již tradiční, stále hledáme dalšího vkladače VPM. Jedná se stále o tentýž problém, kdy je třeba jednoho ( alespoň ) dobrovolníka, který bude rutinně vkládat VPM na web. Neočekává se pochopitelně, že bude za kohokoliv cokoliv dodělávat, jen by hotové věci vkládal na web. Vlastní příprava dat je na přispěvateli či garantovi a shapefile i offline by i nadále vedl Martin. Je tedy jasné, že nepřesné příspěvky by při nedodržení pečlivosti před zařazením způsobovaly celkem nemalý zmatek.

Následovala asi již tradiční výzva, že potřebujeme vytvořit logo pro náš spolek. Tento požadavek se  s námi táhne vlastně již několik let. Vládne jistá shoda na tom, že logo se musí vázat jen ke spolku, tedy ne k webu ( kde je celá řada navíc - veteráni, insignie, mise, prostory ), tedy že musí být jasné, že mapujeme VPM. Něco jako používáme na Monumentu ( tedy pomník a na něm voják ), ale stávající logo v záhlaví Monumentu stále ještě není ono.

Standa s Vladimírem přítomné seznámili s obsahem pracovní schůzky s Anletem a zavládla shoda, že stávající velmi dobrou spolupráci je třeba přinejmenším udržet, ne-li ještě rozšířit. Dostali jsme možnost v Kaleidoskopu prezentovat naši činnost v rozsahu až dvou stránek. Obsahově by se vlastně jednalo o výtah z Monumentů a webu. Je tedy třeba doladit jak přesně by takový obsah vypadal a v jaké podobě by data měla být, nicméně je to rozhodně zajímavá forma propagace naší činnosti.

Na základě ujednání z Pardubic jsme dále probírali jak se bude vytvářet 3. fáze pro první vybraný kraj, čímž je Praha 7. Zde se objevil problém, že stále nemáme provedenou rozvahu jak vlastně bude vypadat databáze, která vlastně má bý základem 3F. Je jasné, že jedna větev bude pro vlastní VPM a vše okolo nich a druhá se naopak bude týkat jednotlivých jmen a je tedy otázka jak vše celé propojit.

Taktéž se jako nebytné ukázalo vytvoření přípravného výboru na letošní Pardubický seminář, který by svoji činnost zahájil cca v březnu či dubnu a zajistil by věci nejen materiální povahy, ale i propagaci akce a vytvoření jednotlivých prezentací.

K diskusi byly dány termíny pro výletní setkání u Petra na Moravě, více hlasů na místě obdržel termín 19.-20.duben, nicméně druhý v pořadí 12.-13.duben ještě taky není zcela bez šance.

Souběžně s tímto se objevil nápad uspořádat letos ještě něco co by se dalo nazvat jako "malé Pardubice", jedná se o určitou možnost využít dvě prestižní místa, která se pro podobnou akci nabízejí a tím se ujistit, že jsou pro nás dostupná. Z pochopitelných důvodů je tedy nebudeme dopředu avizovat a vyčkáme co se ukáže jako schůdné.

No a závěrem při diskusi jsme určili další termín pro setkání. Restaurace "U Bronců" ( Biskupská 4 ) se již poněkolikáté osvědčila, takže to vypadá, že měníme hnízdo...

Další foto ZDE

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Zatím nebyl vložen žádný komentář